fbpx

מה היתרונות בליווי פיננסי בכלל??

להגדיל את מספר
מקורות ההכנסה

נחתור יחדיו ליצירת מקורות הכנסה רבים ונמקסם את הכסף הקיים שלכם בשלל דרכים יצירתיות, נבצע השקעות חכמות ונייצר ערוצי הכנסה פאסיבית

לפתח גישה
של טייקונים

נפעיל מודלים עסקיים שיהפכו את ההמראה הפיננסית לדרך חיים וישנו את האופק הכלכלי שלכם באמצעות ידע פיננסי פרקטי שכולל כלים, מיומנויות והרגלים משני חיים

להגדיל את
שורת הרווחים

נטמיע בחייכם סט כלים משני חיים לניהול פיננסי יעיל באמצעותם תשלטו באופן מוחלט בתזרים, תלמדו כיצד להרים כסף מהרצפה ולהחזיר את זה שבורח דרך האצבעות בלי להרגיש

לשפר את מערך
ההגנות הכלכליות

נבצע התייעלות בכל הצד פנסיוני והביטוחי לכל המשפחה לשיפור ההגנות הכלכליות שלכם בכדי לקבל הגנות ביטוחיות מקסימליות ולמנוע כפל ביטוחים ועלויות ביטוח מיותרות

תוכן עניינים

אנשים רבים איתם אני משוחח לא מבינים לעומק מה היתרונות בליווי פיננסי, אז בפוסט זה אנסה להעביר חלק מהיתרונות. לפני כן, אתן גילוי הכי נאות שניתן. אז כן, אני יועץ פיננסי, וכן אני מוכר את הידע שלי. עכשיו השאלה היא, האם הידע שלי יכול לסייע לכם להגדיל את ההון העצמי שלכם ובמהירות?

 

ועכשיו, אחרי שעברנו את המשוכה שאני מניח שהאגו הציב לכם (כי מה לעשות, יש לנו תוכנת הפעלה מובנית שמחפשת תמיד מה לא בסדר), אפרט את היתרונות שתוכלו לקבל בתהליך של ליווי פיננסי.

 

אתחיל בזה שאומר שליווי פיננסי הוא חלק מהתפתחות אישית. אנשים רבים מחפשים ידע ומידע זמין להתפתחות אישית ובד”כ, היות והם נמצאים בשלב שבדרך כלל אין להם הרבה הון, אז הם מחפשים כמובן מקורות זולים וידע חינם שיוכלו להיעזר בו. איך אומרים, Been there, Done that. האם זה קידם אותי? התשובה כן. לאן? לא לכיוון שרציתי.

לקרוא ספרים, פוסטים, לראות הרצאות, קורסים דיגיטליים, הכל טוב ויפה. אבל זה רחוק מלשים אתכם על הדרך המהירה.

 

ובכדי להמחיש זאת, בואו ניקח דוגמה מעולם הספורט, כי זה עולם נוח מאוד להדגמות.

תחשבו על שחקן כדורגל שחולם להיות בטופ. מה הדבר הראשון שהוא צריך? מאמן אישי! למה? כי מאמן אישי יידע להוציא ממנו הרבה יותר ממה שהוא יכול להוציא מעצמו לבד. מאמן אישי ידחוף אותו להיות הגרסא הטובה ביותר של עצמו. הדוגמה הזאת, נכונה להרבה תחומים. אני בעצמי נעזר במנטורים אישיים ויועצים עסקיים כל הזמן.

בכל פעם שפתחתי את הארנק ובנדיבות, שילמתי את מיטב כספי (או אפילו במקרים רבים לא את הכסף שלי…) מה שקרה הוא דבר פשוט. הייתה לי קפיצה קוונטית. כזאתי שהרימה אותי בטיל למקומות שלא חלמתי שאגיע.

 

שנים שבזבזתי את זמני על ידע חינם או זול ובתהליכים יקרים יותר זה קרה לפעמים גם תוך שבוע. ראו ההבדלים. שבוע של קפיצה קוונטית לעומת שנים של חוסר מעשה אמיתי, הרבה מחשבות ובלבלות. תעשו חושבים!

 

אני כבר החלטתי לשנות את דפוס החשיבה שלי. אם אני מזהה יועץ טוב שאני יודע שסביר מאוד שהערך שהוא ייתן לי יהיה גבוה מהערך שאני משלם, יש פה WIN WIN ואני מתקדם.

 

ואחרי כל הפתיח, בואו נדבר על מה ליווי פיננסי יכול לגרום לחיים שלכם:

בחיים הפיננסיים שלי אני יכול לזהות הרבה מאוד נקודות של מה היה לפני שידעתי משהו ומה היה אחרי שידעתי משהו.

ברוב הפעמים המשהו הזה שלמדתי היה הGame changer שהקפיץ אותי כמה שלבים קדימה.

כל תובנה כזאת נחרטה בזכרוני ואיפשהו הפכה להרגל קבוע שאני מיישם מרגע שלמדתי אותו ויש כלכך הרבה כאלה כשאתה נמצא בmode רציף של התקדמות. משהו עוד קורה במוח שלנו כשאתם נמצאים בmode הזה, והוא שנפתר לכם סוג של דיסאוננס בראש שנבע מכך שהיה פער בין המצב הרצוי אצלכם בראש ובתוכניות לבין המצב המצוי.

בmode הזה, מה שקורה הוא שבד”כ מגיעים להישגים גבוהים יותר ממה שציפינו ואז רגש של אושר מציף אותנו.

כשזה קורה, כמובן שזה מקרין על הסביבה. שקט כלכלי בבית הוא משהו קריטי להצלחת כל מערכת יחסים זוגית ובכלל ניהול נכון של משפחה עם ילדים. כמה מכם ראיתם זוגות שנפרדו בעקבות קשיים כלכליים? אני מניח שהרבה.

 

תהליך של ליווי פיננסי ברוב המקרים יפקח לכם את עיניים לדרך התנהלות מסוימת שבדרך כל תשנה לכם סדרי חיים. לעיתים יותר ולעיתים פחות, תלוי בכל אחד וברמת האוריינות הפיננסית שלו. פקיחת עיניים ומודעות למצב הפיננסי באופן מקצועי ומסודר היא נקודת פתיחה קריטית עבור ההתפתחות האישית של כל אדם. אדם שאין לו השכלה פיננסית ברמה מספקת, סביר כי יצליח פחות אם בכלל. ההשכלה, המודעות והשליטה בדוח הפיננסי שלכם הם קריטיים להנעת פעולות, קבלת החלטות ומעקב אחר הצלחות וכישלונות.

במהלך השנים ליוויתי מאות חברות שונות כרואה חשבון. מה שהבחנתי בו הוא שהחברות שלא שלטו בדוחותיהם הפיננסיים בדרך כלל קרסו או דשדשו במקום. כרואה חשבון זכיתי לעבוד באחד המשרדים הגדולים בארץ ומידי פעם היו מגיעים אלי לקוחות שעברו ממשרד רואי חשבון קטן ואלמוני אשר סבלו מטעויות של חוסר מקצועיות של רואה החשבון הקודם. נקודה זאת, מחזירה אותי לתחילת דבריי, שם שוחחתי על אופי המומחה אותו אתם בוחרים. אם בחרתם ללכת למומחה זול או חינמי, יתכן וכך גם יראו תוצאותיכם. אם בחרתם ללכת לטופ, כנראה שאתם מכוונים גבוה ובהתאם הסיכויים שלכם להצליח עולים משמעותית.

 

“מה שאתה לא יודע, אתה לא יודע, עד שאתה יודע” – אנו לעיתים חושבים שאנו מבינים ויודעים הכל. אינני מנסה חלילה להטיף, אך אדם שאומר לעצמו “אני יודע” בכל דבר שהוא נתקל בדרך כלל אינו מעוניין ללמוד. זהו מיינדסט שיגרום לו להישאר במקום, ולא להתקדם. אתן דוגמה על מנת להמחיש: ישנם אנשים שלא מצליחים לחסוך או להתקדם כלכלית, הם מנסים הכל, חושבים שהם ניסו הכל, חושבים שהם יודעים הכל ובכל זאת המצב לא משתפר….ומה הם אומרים לעצמם? “מה כבר אפשר לעשות? ניסיתי הכל”. מהצד שלי זה נראה מוזר, כי כמו שהתחלתי את הנקודה, אותם אנשים פעלו בדרכים שהם מכירים ויודעים. האם הדרכים הללו קידמו אותם? כנראה שלא. רוצה לומר שקבלת זוית הסתכלות אחרת וחוות דעת מאדם אחר לעיתים יכולה להיות גיים צ’יינג’ר. עכשיו, למי כדאי ללכת בכדי לפתור את הנושא? מי האדם המתאים לכך? שימו לב לשאלה זאת. הרבה אנשים נוטים לקבל “עצות” מאנשים שאינם בתחום, לא בקיאים במספרים שלכם ולא בהכרח עשו משהו בחיים ששווה ללמוד ממנו.

יש לי ערימות של דוגמאות לטעויות שנעשו בנושא, לדוגמה, אם אני שכיר ורוצה לפתוח עסק, האם כדאי לי להתייעץ עם חבריי לעבודה (השכירים). חד משמעית – לא! זה לא יקדם אתכם לשום מקום. חפשו בעלי עסקים שעשו דרך שבה אתם תרצו לצעוד.

אם אני רוצה להשקיע בחו”ל, האם להעזר בחברים או משפחה שלא השקיעו ויספרו לנו על הדוד שהפסיד את כל כספו שם? חד משמעית – לא! חפשו משקיעים בחו”ל שעושים זאת כדרך קבע והתייעצו עמם.

ושוב אני מגיע לפיננסיים, האם כדאי לכם לשאול חברים בפייסבוק כיצד להתנהל פיננסית?? האם כדאי לכם לשאול את משפחתכם באשר לעצות פיננסיות? למי כדאי לכם לפנות??

 

אני מקווה שהבהרתי את עצמי, בהצלחה חברים!

אורן ביטרמן

הבעלים והמנכ”ל של חברת OBI שרותים פיננסים בע”מ המעניקה שירותי ליווי וייעוץ פיננסי עסקי ואישי. אני בן 45, נשוי+3 ילדים.

פגישת ייעוץ ראשונה ללא עלות. כמה פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

ירין לוי
ירין לוי
קרא עוד
אורן ביטרמן הוא לא רק יועץ פיננסי מקצועי, אלא גם בן אדם נעים וחביב שמגיע עם שירות ידידותי ומקצועי. לכל מי שמחפש לייעץ פיננסי מקצועי ואדם נעים ואמין, אורן ביטרמן הוא הבחירה המושלמת. אני ממליץ בחום על שירותיו המצוינים והאדיבים!"
מלי אוחיון
מלי אוחיון
קרא עוד
"אורן הוא מתנה אנושית. חכם, קשוב וסבלני, הוא תמיד מוכן להקשיב ולהעניק עזרה בכל נושא. בעזרתו, חוויתי שיפור ניכר בהתנהלות הכלכלית של עסקי. ממליץ בחום על אורן לכל מי שמחפש לשפר את העסק שלו ולקבל ייעוץ מקצועי ואדיב."
יניב אמסלם
יניב אמסלם
קרא עוד
"אורן הוא אנושי, מקצועי ואכפתי במיוחד. הוא מקפיד על הצלחת התהליך ומוקף בזמינות ורצון לעזור. בזכות ידעו הרחב ויכולתו לפתור ביצועי עסקיים, הוא מספק פתרונות יצירתיים שמקדמים את העסק. אני ממליץ בחום לשותף את אורן בתהליך ליווי ושיפור העסק."
אביטל חיים
אביטל חיים
קרא עוד
"אחרי ייעוץ פיננסי עם אורן, אני מתרשם מהיכולת שלו להסביר מידע מורכב בצורה פשוטה ומובנת. ניתוח הנתונים והתוכנית הפיננסית שבנה עבורנו היו מרשימים במיוחד והצליחו לייעל את המצב הכלכלי של משפחתי באופן משמעותי. אורן הוא מקצוען אמין, שמציע פתרונות מותאמים אישית ומקצועיים. ממליץ בחום על שירותיו!"
הקודם
הבא

שירותים נוספים

התחל צ'אט
צריך עזרה?
היי.
איך אוכל לעזור לך?